MÓJ KOSZYK zamknij
Koszyk jest pusty
MOJE ULUBIONE zamknij
Lista jest pusta

Reklamacje

Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres: EDEO Sp. z o. o., Brody 673, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres  (sklep@ebata.com.pl). Prosimy o dołączenie formularza reklamacyjnego:

 

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.
Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).


Prosimy o dołączenie dowodu zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT.


Formularz zgłoszenia reklamacyjnego  --->>  pobierz  (pdf)

Dołącz do newslettera - bądź zawsze na bieżąco oraz OTRZYMAJ 10% RABATU NA PIERWSZE ZAKUPY Zapisz
do góry